Future Indefinite Tense – Learn English Grammar in Urdu
Future Indefinite Tense shows any action which you believe to complete in future.
yeh mustakbil ka aik aisa action show karta hai jo app ka yakeen hai mustakbil main mukamal karnay ka.
Kal Main gari chalaon ga.
Yani app ko yakeen hai k kal app yeh action perform karain gain.
Identity….ga, gey, gay
Woh ajj online ay ga.
He will come online today.
Kya wo ajj online ay ga.
Will he come online today?
Structure of Future Indefinite Tense
Subject+will/shall+1st form of verb+object
He will help his friend.
Practice Sentences for Future Indefinite Tense
1…Main ajj tmary ghar aon gay.
2…Pakistan is dafa acha kheil raha hai is liyay Paksistan jeet jaye ga.
3…Us nay ithehan ki tayare nai key is liyay wo imtehan pass nai karay ga.
3…Tum ghar main akelay kya karo gay?
4…app kab pohanchain gay.
5…Jab tm ao gay hum ekathy khana khayain gain.
6…Tum jab kabe be mehnat karo gay, kamyabi hasil karo gay.
7…wo jahan kaheen be jayay ga, muje call kary ga.
8…Hakomat nay corruption khatam kar de hai.
9…Log sarkon pay nekal chukay hain or wo apna haq mang rahay hain.
10…Hum nay kahani likh le hai.
The Correct Answer
1. Mai aj tmhary ghr ao ga.
Ans. I will visit your home today.
2. Pakistan is dafa acha khail raha hai is liay pakistan jeet jaiy ga.
This time Pakistan is playing well that is why Pakistan will win.
3. Us ny imtihan ki tiari nai ki is liay wo imtihan pass nahi kry ga.
Ans. He didn’t do the preparation for exams that is why he will not pass the exams.
4. Tm ghr mai akely kia kro gy?
Ans. What will you do alone at home?
5. Aap kab pohnchy gy?
Ans. When will you reach?
When will you arrive?
6. Jab tum ao gy hum ekhty khana khaiy gy.
Ans. When you come, we will eat together.
7. Tum jab kabi be mahnat kro gy , kamyabi hasil kro gy.
Ans. Whenever you work hard, you will get success.
8. Wo jaha kahi b jaiy ga mujy call kry ga.
Ans. Wherever he goes, he will call me.
9. Hakomat nay corruption khatam kr di hai.
Ans. The government has finished the corruption.
10. Log srko pay nikal chuky hain or wo apna haq maang rhy hain.
Ans. The people have come on the roads and they are demanding their rights.
11. Hum ny kahani likh li hai.
Ans. We have written a story.